Shorts

Sorte hørshorts til pigen på 10. De er blevet rigtig gode og er allerede blevet brugt meget. Her er de i en “jeg-har-haft-dem-på-hele-dagen-så-de-er-nok-lidt-krøllede” udgave. Sådan er det jo med hør.

Knapperne er de samme som hun valgte til den orange jakke. Det er åbenbart sådan knapper skal se ud når man er 10. Jeg synes nu også de er flotte til. I siden er der en almindelig lynlås. Jeg havde nok foretrukket en usynlig, men det var et tilfælde af “nu skal de altså laves færdige og jeg kan ikke vente til i morgen med at købe en ny lynlås”. Derfor tog jeg den lynlås der lå i skuffen. Måske er der andre der kender dét??

De er syet efter Burda mønster 9515. Det er egentlig lavet til buksestof med stræk, men det gik fint at overføre det til hør.

3 thoughts on “Shorts

  1. Pingback: skakmat « ea-o

Skriv et svar

