Jeg har en tilståelse

Jeg kan ikke lide at bage. Måske fordi jeg er rigtig dårlig til det. Faktisk er jeg heller ikke specielt glad for at spise kager. Slet ikke de cupcakes der er over det hele nu. Jeg synes al balladen oven på er en misforståelse. Jeg vil meget hellere have et stykke “plain” chokoladekage. Jeg kan sagtens anerkende det æstetiske element, faktisk kan jeg endda sagtens falde i svime over hvor mange smukke versioner der er, men jeg synes bare ikke det smager særlig godt!! Jeg ved det… det er måske ikke lige oppe i tiden sådan at erklære sig som tilhænger af den enkle kage.

Men når datteren kommer hjem med sin egen version af en cupcake, er det selvfølgelig noget andet 🙂


2 thoughts on “Jeg har en tilståelse

  1. Hej Anne Dorthe
    Jeg er faktisk enig. Jeg er heller ikke dygtig til at bage, slet ikke kager. Men bager dog af og til boller til madkassen fordi drengene godt kan lide boller.
    Jeg synes cupkages ser flotte ud men er i bund og grund også mest til tørkager(chokoladekager mv).
    Men det er da hyggeligt at din datter har lavet sin egen version og kan godt forstå du er stolt.

Skriv et svar

