Danmarks unge mennesker…

… de er nu rigtig søde!

Fx havde vi for nylig, som resten af Danmark, sidste skoledag for 9. klasserne. Jeg skulle sige farvel til mine 3 franskhold. Og så er det at man bliver så rørt og stolt over Danmarks ungdom. Jeg er jo hverken deres klasselærer eller noget. Jeg er bare en faglærer, der har dem i sølle 3 timer om ugen. Alligevel fik jeg søde kort og personlige gaver. Én af pigerne havde lavet denne her fine halskæde til mig. Hun havde kort tid forinden forhørt sig om min yndlingsfarve. Er den ikke fin? Lavet af papirclips og et glitret ugeblad.

Er det ikke bare til at tude over???

2 thoughts on “Danmarks unge mennesker…

Skriv et svar

