En uge går hurtigt

Jeg fatter ikke, at der allerede er gået en uge, siden jeg var en tur forbi Pakhuset. Men det er der!! Og så var det måske på tide, at vise hvad jeg havde med hjem i tasken.
Jeg var tidligt på den, og derfor var jeg én af de heldige der fik en goodiebag:

Lækre akrylsmykker fra Sofie og Amalie Design (jeg kan ikke finde en hjemmeside):

Fine bogstaver fra Mille, Marie og Mig:

Skønt, hæklet halssmykke fra The Puk Project. Elsker hendes logo med den lille sky. Og så er jeg for øvrigt spændt på, om jeg hører fra Kunstfabrikken én af dagene, for Dankortterminalen brød sammen midt i det hele. Vi havde ingen mulighed for at se om handelen var gået igennem, så jeg fik lov at tage smykket med mig…. så måske har jeg slet ikke betalt….. :-(  Kunstfabrikken lovede at se terminaludskrifterne igennem og ringe til mig hvis jeg skylder penge. Jeg følte mig totalt tyveagtig da jeg puttede smykket i tasken.

Dejlig sommerring. Jeg kan ikke huske hvem jeg købte den af. Hvis du sidder derude så giv lyd, så laver jeg et link.

Jeg kan heller ikke huske hvem jeg købte knapperne af. Men hun var sød🙂 og knapperne er skønne.

Så var der ikke flere penge tilbage, og det var lidt ærgerligt. For jeg ville meget gerne have haft en af Rikke Røjkjærs fine kodamer med hjem. Det må blive en anden gang.


7 thoughts on “En uge går hurtigt

  1. Hej Anne Dorte
    Du skal i hvert fald ikke føle dig som en tyv – det er da Kunstfabrikkens fejl med det dankort! Nu ser vi, når regnskabet bliver gjort op. Jeg er bare glad for, at du kunne lide den hæklede halskæde:)
    Mange fine fund, du har fået med dig hjem.
    Kh Puk

    • Du har ret, og jeg nyder halssmykket – det er så fint. Jeg har dog endnu ikke prøvet om der kan ligge en 10-krone🙂

  2. du har så evigt ret – den ene dag tager den anden i hånden og vupti endnu en uge er gået :0) Sikke dejlige sager du kom hjem med fra Odense – er godt nok misundelig :0)

    Dejlig søndag til dig – KH Karen Marie

  3. Hej du
    Hyggeligt at hilse på dig igen. Havde du mon fået nye briller? Uanset hvad så sys jeg, de var ret så seje🙂

    Lækre ting, du har fået med hjem. Knapperne må være fra Flittig-Lise? Jeg tror ikke, hun har en blog, men hun er vist på Facebook, hvor man kan få fat i hende, hvis man altså er der.

Skriv et svar

