En tur til Odense…

… kan godt gå hen og blive lidt dyr. I hvert fald når man tager på marked og så også lige slår et smut omkring de snart berømte “tanter“. Mere om markedet i morgen, i dag får i glæden af mine indkøb hos Tante Grøn. Jeg har tidligere fortalt om det svenske mærke Sägen og sukket over deres smukke ting. Og jo! Hurra! Hvad så jeg lige dér i udstillingsvinduet hos Tante Grøn? De smukkeste smykker fra svenske Sägen. Det var SÅ svært at bestemme sig, men det blev til en halskæde og en ring (og så lukkede jeg øjnene, mens jeg betalte… så er det lige som om, det ikke gælder ikk’?)

Men Tante Grøn er jo ikke en smykkebutik men en garnbutik, og deres garn frister også. Det blev til lidt Kauni og lidt lækkert “Inkauld” som jeg har store planer med til vinter.

2 thoughts on “En tur til Odense…

  1. Pingback: Det har somemrferien også budt på « ea-o

Skriv et svar

