New York #7

Hurra for mine nye sko fra United Nude, hjembragte fra New York

De er super behagelige at have på pga de brede elastikstykker. Og så faldt jeg for det broderede look. Jeg synes det ligner, at der har siddet en meget tålmodig dame og broderet med petit point!

Butikken var en oplevelse i sig selv (billedet har jeg lånt fra deres hjemmeside):

United Nude forhandles også i København i butikken “One off” i Studiestræde, men jeg ved ikke om de forhandler lige denne her model.

3 thoughts on “New York #7

  1. Uhhhh … United Nude er mit yndlings-skomærke, men jeg var slet ikke klar over at de blev forhandlet i DK efter at Frogeye i Blågårdsgade og Stepz i Købmagergade er stoppet med at forhandle dem. Må vist lige forbi Studiestræde næste gang jeg er i Kbh.
    Ellers har jeg købt dem i Hamburg og på deres webshop. Men det andet er jo lidt nemmere.

Skriv et svar

