New York #4

Intet besøg i New York uden et besøg i the garment district hvor det vrimler med stof- og tilbehørsbutikker. For at min familie ikke skulle gå fuldstændig i stykker, havde jeg udvalgt mig et par stykker på forhånd. En af dem var “Mood” der ligger på west 37th street. Det er et slaraffenland af super dejlige stoffer. Min familie gik på café imens!!

Jeg gik da heller ikke tomhændet derfra. Øverst er det en klar grøn uld (der faktisk ligger med vrangen ud, ser jeg lige), dernæst en uldbouclé, så kommer en tynd bomuld/silke, derefter en bomuld og til sidst den lækreste mørkelilla kashmir.

Den tynde bomuld har en meget bred bordure så jeg tænker sommerkjole eller måske skjorte/tunika?

Lidt knapper blev det selvfølgelig også til. Først en stor – bare fordi det var den største knap jeg nogensinde havde set.

Så nogle grønne, fordi grøn er min yndlingsfarve. Her har ulden den retsiden ud af.

Nogle sorte, fordi de vil passe godt til boucléen.

Og til sidst nogle store i metal fordi de vil være perfekte til den vinterfrakke jeg har tænkt mig at sy i den lækre kashmir.

Her, på en af mine yndlingsblogs,  kan du få mange flere tips til alle de mange gode butikker der findes i New York.

Skriv et svar

