New York, New York it’s a wonderful town…

Der har været stille her på bloggen, men tiden er blevet brugt godt. Jeg har nemlig været i New York med familien. En fantastisk tur med masser af inspiration og også lidt shopping. Fx kom jeg hjem med et par bøger (der dukkede faktisk flere frem fra kufferten, efter at jeg havde taget dette billede):

Jeg glæder mig ret meget til denne her:

Og også til denne her:

Og i hvert fald også til denne her med de sødeste softies:

Sød,

sødere,

sødest?

Mere om de mange bøger senere..

Og skulle der sidde en engelsklærer derude, som læser indlæggets overskrift og siger stille for sig selv (måske med stram mine) “New York er da en “city” og ikke en “town””, så er det fordi jeg har gået rundt med denne sang på hjernen i 8 dage…

Skriv et svar

