Nyt stof – til skabet eller symaskinen?

Min datter er blevet inviteret til diskofest! Så derfor tog vi til Stofsalg på Metalbuen i Ballerup. Det er faktisk ikke en særlig charmerende butik, men hvis man skal have lilla pels (det skulle jeg engang til et enhjørningkostume) eller diskoagtig jersey er det det bedste sted i Storkøbenhavn. Mere om hendes diskokostume en anden dag, men nu jeg var i metalbuen, røg der også lige et par ting med til mig selv. Lidt uld i petrol der kunne blive en flot vinterfrakke, coated hør til mig selv, måske en sommerjakke, neon til pigerne. Min ældste datter har allerede lagt billet ind på en sommerjakke i skrig-orange. Nu er det spændende hvor mange af projekterne der rent faktisk bliver til noget, men sommerjakken til datteren har høj prioritet. ja, ja, jeg prøver bare at være realistisk 🙂

Skriv et svar

