Sort hører vinteren til

Forårsvejret har jo i dén grad banket på, og derfor har jeg fundet denne kjole frem. Jeg lavede den faktisk sidste forår, men kom aldrig helt i gang med den. Jeg elsker det voldsomme print, meeeen måske er der alligevel lige lovlig mange prikker og farver på den? Den skal i hvert fald ikke på en dag, hvor man helst vil stå ubemærket henne i hjørnet.

Materiale er lækker silke satin.

Der er stolpelukning i ryggen. Men kjolen er så rummelig at det er mest til pynt. Jeg fandt nogle forskellige knapper i skuffe som kunne passe sammen.

Jeg tror nu den kommer frem igen, når vejret er til bare ben og flade sandaler.

4 thoughts on “Sort hører vinteren til

    • Silken er købt på den syskole i Rødovre hvor jeg også underviser på nogle weekendhold. De har den stadig i turkis. Sender du mig lige en mail med din adresse? adjohanson(snabela)mac.com

  1. Hold da k… hvor ser du altså godt. wauu. siger jeg bare.
    Smart kjole. Er det et hemmeligt mønster eller et man kan købe et sted? sådan en kjole gad jeg godt at sy.
    Sød detajle med knapper på ryggen

    • Hvor er du sød! Mønsteret er fra det spanske blad Patrones. Hvad str. er du? Jeg kan da godt sende dig en kopi🙂

Skriv et svar

