(næsten) nye tallerkener

Jeg faldt tilfældigvis, i mine gemmer, over en orange porcelænspen. Jeg ved ikke hvorfor jeg har den, men den er sikkert indkøbt til nogle hjemmelavede julegaver, eller noget. I hvert fald tænkte jeg straks på vores (meget) gamle, hvide tallerkener. De var egentlig på vej ud, men kunne måske få lidt ekstra liv med lidt orange porcelænsmaling? Det ligner mest, at en myre har fornøjet sig med at dyppe fødderne i orange og spadsere hen over tallerkenerne. På den anden side er det også tydeligt at Anne Black ikke har levet forgæves.




5 thoughts on “(næsten) nye tallerkener

  1. De er da for seje!
    Jeg har også selv forsøgt mig med at opfriske hvide tallerkner. Jeg er dog rigtig dygtig til at lade mig “gribe af stemningen”, og det fede er jo netop mådehold…

Skriv et svar

