Blogtræf i Helsinge

Jeg har haft en super hyggelig eftermiddag  i Helsinge sammen med andre glade håndarbejdere. Der blev patchwork’et, hæklet, snakket og udvekslet erfaringer. Det er altid hyggeligt at se ansigterne bag de forskellige blogge (blogs?), og bagefter er det endnu sjovere at læse med.

Her er det Tamras sekskanter parat til sammensyning.

Og Camilla fik hæklet sekskanter.

Og der var smukke ting fra Aben og Elefanten. Hold da helt op hvor er det nogle flotte ting Pernille laver!

Og dejlig mad var der også🙂

7 thoughts on “Blogtræf i Helsinge

  1. Pingback: det der Krea blog træf

  2. he he😉
    heller ikke til at holde styr på alle navnene.
    Må jeg forresten bruge dine billeder på min blog ? jeg fik ikke selv taget billeder. (jeg skal nok skrive det er dig der har taget dem).

  3. Selv tak for et hyggeligt træf🙂 jeg håber vi kan gøre det igen.
    Og det var hyggeligt at møde dig, og så må jeg da lige have din blog ind i min google reader😉
    ps: det er Camilla der var ved at lære at hækle sekskanter😉

Skriv et svar

