Sækkestol

Min datter ville gerne have sit navn på sin sækkestol. Efter lidt snak frem og tilbage fandt vi ud af, at det ville være bedst at trykke navnet med tekstilfarve. Vi fandt den perfekte font på computeren og printede bogstaverne ud i stor størrelse.

Jeg overførte bogstaverne til et stykke plast fra en plastlomme.

Jeg klippede indmaden i bogstavet ud og sprayede plastikken med remount lim. Derefter blev de to bogstaver placeret på sækkestolen.

Navnet skulle stå med hvidt, så jeg duppede forsigtigt med en svamp med heldækkende Palett fra panduro Hobby.

Jeg lod farven tørre. Tog forsigtig plastikken af og fikserede farven ved at stryge bagsiden af stoffet.

Et styks fin sækkestol!

NB: Selve sækkestolen er syet i bolsjefacon. Altså hvor man syr den øverste søm modsat af den nederste.

One thought on “Sækkestol

Skriv et svar

