Silketørklæde

Jeg havde en hel del små silkerester liggende som jeg tænkte kunne blive til et fint og blødt tørklæde. Jeg klippede dem i forskellige størrelser, men alle samme bredde. Derefter lagde jeg dem ud på gulvet i et stort kvadrat. Jeg har forsøgte at lægge dem så de gik fra lys mod mørk. Tanken var så, at jeg ville sy tørklædet sammen ret mod ret så det dannede en stor trekant der er lys på den ene side og mørk på den anden.

Det er der kommet dette tørklæde ud af. Super fint synes jeg.

5 thoughts on “Silketørklæde

Skriv et svar

