Jeg bliver lidt irriteret…. igen

Jeg har før fortalt om min irritation ved nyindkøbt tøj der skal repareres. Men denne gang var det helt åndssvagt!!

Jeg købte denne kjole for et lille år siden. Jeg faldt lige med det samme for de store broderier.

Og ja, det har måske taget mig lidt lang tid at få den ned af bøjlen, men jeg er altså glad for den alligevel. Da jeg så skal have den på, synes jeg den er lidt tung i den ene side. Og hvad finder jeg? Denne her:

Og her burde jeg jo så have funder bon’en frem, være taget hen til butikken som ligger cirka 20 km væk og pænt bede om, at de tog alarmen ud. Men nu havde jeg jo lige tænkt mig, at jeg skulle have kjolen på ikk’? Alarmen sad heldigvis kun fast i foret, så jeg klippede tæt rundt om.

Overvejede faktisk lidt, om jeg bare skulle lade hul være hul.

Men bestemte mig så alligevel for at sætte en lap på.

Super smukt blev det måske ikke, men jeg var også liiige lidt irriteret …

 

2 thoughts on “Jeg bliver lidt irriteret…. igen

  1. Og jeg har engang spurgt en lokal butik i nærheden om de ville, og de sagde OK. Men det kræver selvfølgelig, at de har samme system og vel og mærke at de syntes man virker troværdig eller de kender en…..

  2. Der er da ikke noget SÅ irriterende, når butikken glemmer at tage alarmen ud.
    Super flot kjole, som jeg godt kan forstå du bare MÅTTE have på.

Skriv et svar

