Mens vi venter på belægninger

Tusind tak for de mange tilkendegivelser om hvilket stof jeg skal bruge til belægningen i min cowboykjole. Jeg tror det bliver det grafiske, selvom min personlige favorit nok var det sprælske. Men jeg lytter jo til jeres gode råd ikk’??🙂

Og mens jeg sådan gik rundt og overvejede belægninger, fik jeg lige lavet denne her:

Den er super enkel i valket uld. Alle kanterne er rå, og kjolen er syet på en aften. Dejlig blød at have på og tilpas lun, når man som jeg har en arbejdsplads der altid er lige lovlig kølig om vinteren. Mønstret er fra italienske Marfy.

Jeg var i tvivl om volanten var lige lovlig nuttet til mig, men jeg synes egentlig at den virker fint.I halsudskæringen er belægningen sat udenpå og kantet med tvillingenål.

4 thoughts on “Mens vi venter på belægninger

  1. Pingback: Blå er godt « ea-o

Skriv et svar

