Ak, beslutninger….

Jeg er ved at sy en kjole i en hel tynd cowboykvalitet og jeg er rigtig tilfreds med den indtil videre.

Men nu er jeg løbet tør for stof, og jeg mangler stadig at sy belægninger og at lægge kjolen op. Så jeg tænker, at jeg vil lave alle belægninger, også oplægning, i et andet materiale. Så jeg kigger i skabet – og her er så mit “problem”. Jeg har alt for meget stof og nu kan jeg overhovedet ikke vælge! Jeg er SÅ DÅRLIG til at bestemme mig, og jeg ved at det kan ende med at kjolen hænger dér på ginen i et halvt eller helt år før jeg får taget en beslutning. Men det skal være løgn skal det – lige om lidt tager jeg nemlig en beslutning – bare sådan….

… men skal det være én af de klassiske?

En af de søde?

Den sprælske?

Eller den grafiske?

16 thoughts on “Ak, beslutninger….

  1. Pingback: ea-o

  2. Jeg ville helt klart straks snuppe den grafiske!

    Men så også drømme om den øverste klassiske, men mon ikke den mister noget af sin skønhed, hvis den brydes op i for smalle strimler til belægning?

    Smuk kjole –
    håber at du får den syet færdig inden der er gået alt for længe…

Skriv et svar

