Et tæppe om året

Der er så mange gode ting ved at blogge, men der er også et par dårlige. Feks så stirrer ens dovenskab ind i mellem en direkte i fjæset. For det er jo meget nemt at gå tilbage i bloggen og se at det var 6. marts, altså for næsten et ÅR SIDEN, at jeg begyndte at sy et tæppe til min datters værelse. Og det er først lige blevet færdigt. Det kan jeg da vist ikke helt være bekendt!. Men nu er det altså færdigt og friskt og fantastisk er det blevet – synes jeg selv. På bagsiden er der fleece og det er quiltet gennem begge lag. Kanterne er afsluttet med kantebånd.

4 thoughts on “Et tæppe om året

  1. Men er det måske ikke også en af tingene, som får os til at blogge? Eller blive ved? Det holder i hvert fald mig til, og jeg tror faktisk, at jeg af og til får strammet mig lidt an, i stedet for at lade mig overfalde af sofaen. 😀 Men hvorom alting er, så er det et fint tæppe. 10 måneder undervejs eller ej. Jeg er imponeret over, at du ER blevet færdig med det. Det var måske bare blevet til en pude her. Eller to? ;-D

Skriv et svar

