Indkøbsnet

Min svigerinde er ikke særlig høj…. Jeg ved ikke om det er politisk ukorrekt at sige det? I hvert fald har hun ofte givet udtryk for, at det var svært at finde f.eks bukser i den rigtige størrelse og pasform. Hun blev træt af at lede og har derfor åbnet netbutikken nottallatall med tøj til “petit” kvinder. Dvs kvinder på under 160. Hvis du skulle passe i størrelsen skulle du tage og lægge vejen forbi. Hun skal vise tøjet frem ved Øksnehallens julebazar i næste weekend og jeg har lavet en aftale med hende. Jeg syr en hulens masse indkøbsnet som hun kan have sit tøj i og til gengæld finder hun plads til et par af mine sager.

Så jeg arbejder på at lave denne bunke om til indkøbsposer.

Det sker ved hjælp af overlocker og symaskine.

Til gengæld skal der altså findes plads til f.eks disse her:

Og den her:

 

One thought on “Indkøbsnet

  1. Hej, jeg synes, det lyder til at være en god aftale for jer begge to .-) Jeg er sikker på at uglerne finder gode nye hjem. De er SÅ søde :-)Held og lykke med salget i næste weekend.
    KH. Linda

Skriv et svar

