Pakkekalender til de helt små

Hvis man har flere børn, og man ikke vil snyde den mindste for en pakkekalender, kan man hurtigt få købt sig fattig i små bamser og alle mulige andre plastik ting. Men her for nylig stødte jeg på en fantastisk ide. Det var en af mine kursister, der var ved at sy 24 sanseposer til sin yngste datter. Jeg fik lov at tage et par billeder og videregive ideen her.

Konceptet er egentlig enkelt nok. Du syr 24 poser med forskellig udseende, lyd og overflade. Til sine poser brugte hun feks bredriflet fløjl, karklud, tyl, grov uld o.s.v. Der kan sættes knapper på, lynlåse og bånd. Og inden i poserne kan der være ris, bjælder, madpapir og meget andet.

Det tager selvfølgelig lidt tid at komme igennem 24 poser, men til gengæld har du ikke købt en eneste plastik dims 🙂

 

3 thoughts on “Pakkekalender til de helt små

  1. SUPER. Den kommer nok på om et par dage for nu hvor jeg har temaer på Badut vil jeg kun have ét indlæg om dagen ellers bliver det for meget.

    Jeg har været trist og træt længe men jeg knokler for at få mig selv op på benene igen og det skal nok ende godt. Stort knus til dig. Jeres perleaften ser bare super hyggelig ud.

Skriv et svar

