Poncho? Ja tak!

Sådan!! Det var lige sådan et projekt jeg trængte til. Denne poncho har ingen tid taget at strikke. Faktisk tog det mig kun en lille uge. Jeg har været meget længere om at få taget et billede af den, end jeg var om at strikke den. Det kan man da kalde strikkesucces! Hvor gjorde det dog godt ovenpå alle de vrangmasker.

Det oprindelige mønster (det kan ses ude til højre) havde nogle dragelignende figurer som jeg ikke helt havde lyst til. Mest pga af det strikketekniske. Jeg sad derfor og nørklede med lidt nye mønstre og det blev til en hunderække og en pige-med-blomster række i stedet. Det synes jeg fungerer helt fint.

Eneste minus ved ponchoen er, at den er liiiige det mindste. Jeg er derfor gået i gang med endnu en (med denne succes er jeg slet ikke til at stoppe) som forhåbentlig bliver lige en tand større. Og hvad skal der ske med denne her? Måske kommer den til salg i min nyåbnede Amio butik, måsker kender jeg en, der kunne tænke sig at få den i julegave?

 

 

10 thoughts on “Poncho? Ja tak!

  1. Pingback: Nyt strikkeprojekt « ea-o

  2. Den ser lækker ud, og dine mønstre ser godt ud. Var mønsteret fra Navia? Synes jeg, at jeg kan huske noget om? Det er jo lige før, at jeg skulle kaste mig ud i noget strik igen. OG få det færdigt.😉

  3. For pkker hvor er den bare mega lækker. Fedt mønster du har fået lavet. Er da klar mere vild med din end originale. Øv at jeg ikke er mindre end dig for så var jeg da suset forbi din nye shop. Tillykke med den, i øvrigt!

    • Jeg er jo gået i gang med at strikke én til. Måske der byder sig en lejlighed hvor du kan prøve den🙂 Feks skal jeg jo altså snart (det skal jeg altså) have købt noget pladevat så jeg kan få quiltet en jakke til.

Skriv et svar

