Julehjerter

Hvert år kan man i bladene finde masser af ideer til, hvordan man kan genbruge de selvsamme glitrede magasiner til julepynt. Denne her ide har jeg nok engang set i et sådant blad, men jeg kan ikke huske hvor! Jeg har løbende revet sider ud med masser af rødt på. Så har jeg limet to stykker rødt sammen og nu er jeg så i gang med at klippe hjerter med forskelligt rødt på begge sider. Jeg tænker, at de nok skal lamineres for at holde lidt bedre, men det har jeg ikke helt bestemt mig for endnu. De skal i hvert fald sys sammen så de til sidst danner en hjerte-guirlande.

Alt det fraklippede er der ikke rigtig noget at bruge til, men det ser da fint ud som det ligger der…

Skriv et svar

