Sjove dyr

Inspireret af Ugly Dolls, Woodoo Dolls, Karen Marie Dehns design og alt det andet der findes derude, forvandlede en rest uld, lidt Liberty og lidt filt sig til nogle sjove dyr. Jeg klippede fuldstændigt frihånd, kun ved øjnede tegnede jeg rund om noget rundt. Jeg prøvede at slippe fantasien løs, og det eneste krav til mig selv var, at jeg ikke måtte lave en ugle. Det er der så kommet disse dyr ud af. Mine børn har allerede udpeget deres favoritter. Men hvad er det egentlig for nogle dyr? Herhjemme er vi ikke helt enige.

Er det her feks en snegl, en kanin eller måske en hjort?

Og er denne her en papegøje, en hund eller et monster?

Og er det her en abe, en bamse eller en panda? Selv synes jeg den store minder lidt om “Maude” fra “Madagaskerpingvinerne”

Dyrene er alle syet på symaskine. Jeg har brugt spraylim til at holde de små dele på plads. “Maven” har jeg dog strøget på med vlisofix. Det har været en fornøjelse at sy de her hyggelige dyr og jeg tror der kommer flere🙂

9 thoughts on “Sjove dyr

Skriv et svar

