Mere vil ha’ mere

Og derfor er jeg begyndt på endnu et rundt broderi…. det er så HY-ggeligt!!

2 thoughts on “Mere vil ha’ mere

  1. Det ser bare flot ud. Er det inspiration fra Karen Maries kursus? OG er det hør, som du broderer på eller hørfarvet broderestof? Nu skinner det sikkert igennem, at jeg ikke har lavet et kædesting, siden jeg gik i femte klasse og broderede på et forklæde. Eller hvad det nu var… Men jeg skal i gang, for jeg har fået håndarbejde i år, både på 4. og på 6. årg. Uden at have det som linjefag, og kun fordi jeg har syet så meget selv. PÅ MASKINE.😀 så jeg føler mig frem, finder inspiration her og der og spørger søde kolleger….
    Men fint er dit runde broderi.
    God fredag til dig.
    Kh Katrine

    • Hej Kathrine. Det er broderistof, og faktisk er det ret brunt i virkeligheden. Men det er en flot baggrund til de klare farver. Jeg underviser i håndarbejde, men har aldrig lavet frit håndbroderi med børnene. Man kan til gengæld godt lave maskinbroderi. Og det er også fint at lave korssting. Det tror jeg lige jeg laver et indlæg om. Hvis du har nogle specielle håndarbejdsspørgsmål eller trænger til gode ideer kan du også altid skrive til mig på adjohanson(snabela)mac.com. God fornøjelse med undervisningen.

Skriv et svar

