Broderiet har fået en plads

Broderiet fra den dejlige dag hos Karen Marie har fået plads på en pude. Jeg har sat det sammen med forskellige Liberty rester og det er blevet fint synes jeg. Jeg har brugt en monteringspude, men jeg synes egentlig bedre om “rigtige” puder. Selvom betrækket her er syet 2 cm mindre end pudens mål, virker det stadig lidt stort. Rigtige puder fylder ligesom betrækket lidt bedre ud. Men det er vist en detalje, synes jeg, for puden passer da rigtig fint til vores sofa.

2 thoughts on “Broderiet har fået en plads

  1. Pingback: En pude på vej « ea-o

Skriv et svar

