Aaaav!!!

Jeg var med familien på Arken i dag for at se deres Scherfig udstilling. Da vi kom forbi deres krea-værksted ville pigerne gerne give deres bidrag til hvordan man kunne lave flotte kager af skumgummi. Der var en monster limpistol til rådighed. Den lille måtte bruge to hænder!

Så jeg synes selvfølgelig jeg ville hjælpe lidt… bare for at sætte fingeren ned i det helt nye og varme lim…. aaavvv!!! Jeg har fået en kæmpe vabel og det dunker og brænder på fingeren. Jeg troede ikke at noget så småt kunne gøre så ondt!!

Men kagerne?  De blev flotte.

Skriv et svar

