En dag i en lænestol

Skønt at bruge en hel lørdag, i Karen Maries stue, på at sidde lige så stille i en lænestol med et stykke broderi i hånden. Broderi er langsomt!! Men det er så hyggeligt og man bliver totalt opslugt af det. Jeg havde ingen direkte planer med dagen andet end at jeg ville inspireres, og at jeg skulle have styr på de franske knuder. Jeg besluttede derfor at lave en rund syprøve hvor jeg kom igennem en masse forskellige stingtyper.

Broderiet er (i al sin ubehjælpsomhed) blevet helt fint synes jeg. Hurra for en tid hvor ikke alle sting behøver at ligge perfekte ved siden af hinanden. Måske det kunne blive midten af en rund pude?

6 thoughts on “En dag i en lænestol

Skriv et svar

