Min skønne quiltede jakke

Nu er den helt færdig, min Marapytta quiltede Liberty jakke. Jeg er så glad for den og jeg er så glad for at jeg sprang ud i et anderledes print. Jeg købte stoffet hos Sophie der ejer Tout Petit på Værnedamsvej i København. Den lille butik kan på det varmeste anbefales. Hun har et kæmpe udvalg i klassiske og mere specielle Liberty print.

Min jakke er jo resultatet af en skøn weekend med workshop hos Marapytta på Vesterbro. Line er ved at lave nye workshops og de kan klart anbefales..

4 thoughts on “Min skønne quiltede jakke

  1. Jeg så din jakke på Marapyttas blog og måtte lige forbi dig og komplimentere dit stofvalg!
    Den er godt nok blevet vellykket og den flotteste libertyjakke jeg endnu har set🙂

Skriv et svar

