Workshop på Vesterbro

Jeg har tilbragt den skønneste weekend på workshop hos Line Marapytta sammen med Gaia og Christina. Vi har quiltet, syet og snakket Liberty og det har været fantastisk lærerigt, spændende og hyggeligt. Det er så dejligt at mødes med nogle man deler en passion med. Når man trækker et stykke Liberty frem og der bliver sukket omkring bordet, så ved man at man er i samme stofbåd…

Min jakke blev næsten færdig. Desværre manglede jeg lige 20 cm kantebånd til det ene ærme. Men det hæmmer ikke min entusiasme. Jeg er så glad for jakken og har allerede lyst til at lave en mere…. mest fordi der jo findes så mange smukke stoffer som fortjener at blive syet op. Når jakken er helt færdig skal I nok få nogle nærbilleder.

2 thoughts on “Workshop på Vesterbro

  1. Din jakke er bare så flot og jeg er blevet helt forelsket i det stof!!!
    Tak for 2 gode og meget hyggelige dage.
    Jeg var meget træt da jeg tog hjem i går, men også helt fyldt op af inspiration og lykke.
    Men det der med at forelske sig i Liberty stof er jo farligt!!! Nogen har smittet mig, hjææææælp!

Skriv et svar

