Så kan de lidt igen

Jeg har tidligere vist det sørgelige syn af mine yndlings sommer cowboybukser der var (så rigeligt) revnet. Nu har jeg, helt uhørt, fået dem repareret inden for ganske kort tid. Og det ses jo næsten ikke. Spørgsmålet er så bare, om jeg overhovedet tør tage dem på igen, nu hvor jeg ved at faren for frit udkig er overhængende. Jeg tog Lis råd til mig, satte en lap på med vlisofix på bagsiden og zig-zag’ede rigeligt på forsiden. Det virker solidt.

… og så tvinger min forfængelighed mig til at nævne, at jeg altså ikke har bukserne på, på billedet…. okay jeg er over 40…. men fladrøvet er jeg altså heller ikke…

Skriv et svar

