Sommerhalskæde (må også gerne bruges om vinteren)

Jeg har tidligere vist jer disse som jeg har været så utroligt glad for. I foråret lavede jeg så en ekstra lang og farveglad version. Den har ligget lidt stille nede i skuffen, jeg kunne ikke helt bestemme mig for hvad jeg syntes om den. Men nu er den kommet frem og har taget hævn… den har hængt på mig de sidste par dage. Og helt ærligt?? Jeg er faktisk ret vild med den.

Den er fyldt med alt muligt blandet fra knapskuffen, jeg er specielt vild med den lille T-shirt med tilhørende underbukser!

7 thoughts on “Sommerhalskæde (må også gerne bruges om vinteren)

  1. Wow!
    Super god ide.
    Syr du dem sådan frem og tilbage agtigt?
    Og så er der en lille perle imellem hver knap?
    Og ja – miniaturetøjet er fantastisk…
    Fin fin halskæde – som også vil ‘varme’ en vinterdag.
    Knus Maren

    • Ja, det var det nemlig, og den har bare ligget dér uden at jeg helt har kunnet bestemme mig for om jeg kunne lide den eller ej. Men nu har jeg bestemt mig 🙂

Skriv et svar

