Så for #%€&%#!!!

Tog mine totalt yndlings sommer cowboybukser på. Var hurtigt på vej ud af døren. Så mig tilfældigt, TILFÆLDIGT, sådan skråt bagfra i et spejl og skimtede noget rødt…. Hvad var det? NEEEJ, mine bukser var revnede!!! Og ikke bare et diskret lille hul i stoffet… et MEGA-hul! Jeg havde ingenting mærket, da jeg tog dem på. Jeg ved ikke hvad jeg har mest ondt i maven over. At de er gået i stykker og på det nærmeste er umulige at reparere, at det var lige før jeg havde taget dem på på arbejde (det kunne min 7. klasse nok have haft det morsomt over) eller at jeg ingen anelse har om hvordan det er sket. Så tanken strejfer mig selvfølgelig, om jeg allerede har spankuleret rundt med numsen (næsten) bar.

Hvis der er nogen der har en fantastisk ide til en smuk lap så modtager jeg med glæde.

3 thoughts on “Så for #%€&%#!!!

  1. Ej, for dælen da, Anne Dorte!!! Jeg har lige tømt min postkasse og nu sidder jeg jo her og smiler som en flækket træsko!! Hold nu op, hvor er du sød😀😀
    Det bliver det mindst slidte bly i hele husstanden

    TAK :-*

    KRAM
    Lis

  2. Ååååååhh, neeeeeeiiijj!! Forrædderiske jeans! Man ER tudefærdig, når yndligsjeansne ryger.
    Og jeg kan godt forstå de er dine favoritjeans, for de sidder eddermugme godt på dig!😀

    Jeg plejer at putte et til hullet tilsvarende stykke denim indenunder og så sy en godt stor firkant udenom, så hullet lissom er ‘indrammet’. Derefter syr jeg bare frem og tilbage, frem og tilbage en milliard gange til hullet er dækket helt. Det er ikke så opfindsomt, men det er godt holdbart.

    God weekend, Anne Dorte!

    KRAM
    Lis

Skriv et svar

