London #2

Jeg kender en der arbejder sammen med Liberty og han havde arrangeret at jeg under mit besøg i London kunne besøge Liberty Headquarters. Det ligger ikke længere i den flotte hovedbygning på Oxford Street, men på en lille gade i nærheden af Marble Arch.

Jeg blev vist rundt i lokalerne og fik lov at møde designerne og se noget af den kollektion de arbejder på til fall/winter 2012. Men SCHYYYY!!! Jeg lovede ikke at sige noget. Til gengæld kommer her et billede at nogle blyanter jeg fik med hjem.

8 thoughts on “London #2

  1. Nøøøøj hvor er du heldig, har været inde i de hellige kamre! og så Liberty blyanter, kære venner :0) Og super fine notesbøger du har lavet, ny model til vores samling af bøger vi ikke ved hvad vi skal bruge til, men som vi elsker at lave, den skal prøves ;0)

    KH Karen Marie

  2. Nej, jeg kender det slet ikke, for jeg har aldrig ejet en Libertyblyant, men jeg ville have det på nøjagtigt amme måde selv. Ville måske lige spidse den og så ellers lægge den frem til pynteskue. Og INGEN måtte røre ved en eller slide på blyet.

    Kan man købe dem i selve varehuset?

    • Ja, jeg tænkte nok at det ville være noget for en Liberty fan som dig🙂 Kender du det… jeg nænner overhovedet ikke at bruge dem!

  3. ÅÅÅRRhhjaa!!! Hvor er du en heldig kartoffel. Det lyder meget spændende og drømmeagtigt!
    Vi ses jo snart, så håber jeg på at høre lidt flere historier og hemmeligheder:-)
    Kh Line

Skriv et svar

