Sommerblomster

Faktisk var det i foråret disse blomster blev lavet. Nemlig da jeg var på kursus hos Karen Marie. Men jeg har vist aldrig fået dem vist og det fortjener de da. Jeg vaskede blusen forkert og der kom huller i og derfor tog jeg den med på kursus for at se om jeg kunne få nogle ideer. Blusen er af hør og temmelig stor, men med sommerblomster på er den perfekt som strandbluse. Blomsterne er først strøget på med vlisofix og derefter kantet med broderi. Stænglerne er syet på med helt almindelige ligeud sting. Der er to blomster foran og en lille en bagpå.

Skriv et svar

