Kælderfund #4

Seneste kælderfund er min mors strikkjoler fra slutningen af 60’erne, starten af 70’erne. Jeg synes de er vildt funky, men måske en anelse store og måske en anelse tillukkede i forhold til om jeg kan bruge dem i dag. De er meget behagelige at have på og føles kølige mod huden til trods for en “farlig” blanding af 70% acetat og 30% polyester.

Denne i sort/beige er jo klassisk i farvesammensætningen.

Min mor købte dem i Magasin og brugte dem som behagelige og praktiske, men dog pæne hverdagskjoler. Hun har fortalt at de var meget populære og kunne fås i forskellige farvesammensætninger. I kælderen lå også denne grønne/marine version. Den er der også bindebælte til. Kjolerne er i super fin stand, så de fortjener faktisk at blive brugt.

One thought on “Kælderfund #4

  1. Wauw – hvor er du heldig at have haft en så lækker mor:-)
    Jeg synes alle kælderfundne er meget fantastiske!

Skriv et svar

