Kælderfund #3

Min mor har gemt de mest fantastiske ting. Se nu de små yndige forklæder her. Min Bedstemor syede dem til min mor omkring 1940. Det er forklæder til en lille pige der lige har lært at gå. De er syet af et bomuldstørklæde. Jeg ikke lige en model str. 1-2 år jeg kan vise dem på, så jeg har hængt dem på min mini gine. Måske kan I alligevel få et indtryk af dem.

Det første er i dårligst stand. Det ses måske ikke så meget på billedet, men stoffet er gulnet ret kraftigt.

Bemærk den fantastiske lomme.

Og en anden udgave også i blå.

Med uimodståelige hjertelommer.

Og i lyserød.

Med fine bindebånd.

2 thoughts on “Kælderfund #3

Skriv et svar

