Sommerkjoler til pigerne

Jeg har aldrig brudt mig om søskende der går i ens tøj. Og med mine egne piger har jeg fint styret uden om det. Det er dog ind imellem sket at der, efter at have syet til ene, har været en rest stof, som så er blevet til en lille top til den anden. Men denne gang er jeg vist lige ved at falde i med begge ben. Den eneste forskel på disse kjoler er nemlig farven. Jeg faldt pladask for stoffet hos stof 2000 og købte i begge farver og nu er der så sommerkjoler til pigerne. De er syet efter Onion 30021. Jeg synes de er blevet så fine og perfekte til en dejlig sommerferie. De behøver jo ikke have dem på samme dag vel?

3 thoughts on “Sommerkjoler til pigerne

  1. Jeg har heller aldrig brudt mig om søskende klædt ens, men nogle gange er man jo “nød” til det🙂

  2. De er bare super søde… Har efterhånden set dem et par steder her i blogland – og alle er så fine. Jeg bliver helt klart nødt til at købe det mønster. Elsker det fine uglestof….
    God sommer – KH Lotte

Skriv et svar

