World Wide Knit Day in Public Day

Det var jo faktisk i lørdags, men I kan vel godt tåle et lidt forsinket indlæg? Jeg tog til Emil Pipers Park i Kgs. Lyngby i lørdags for at strikke offentligt. Jeg slog mig ned på bænken herunder og satte mig straks til at strikke. Jeg nåede lige at få en enkelt kommentar med på vejen: “Det begynder nok snart at regne”. Og det gjorde det. Cirka 10 minutters strik blev det til den dag!

Men jeg kom stærkt tilbage søndag, hvor jeg tog ned til selvsamme bænk og pyntede baggrunden med lidt blomster.

Så meget blev det ikke til, men hvis Puk kaster strikkepindene i luften næste år, er jeg med igen.

4 thoughts on “World Wide Knit Day in Public Day

  1. Hej, Hvor er det en spændende side du har, men mange gode ideer 🙂 … og blomsterne på træet i parken er det jeg kalder “god stil” – jeg vil også gerne være med til at pynte vores fælles byrum op med blød lykke 🙂

  2. Hej.
    Jeg så ovre hos Tusindfryd, at du efterlyser et sted hvor du kan købe de fine blomster, og selv lave smykker.
    Jeg kender en shop på etsy.com, hvor jeg har set dem til salg, og det vil jeg da gerne dele med dig 😉
    Butikken hedder StartToFinish.
    God fornøjelse.

    Mvh
    Karina

Skriv et svar

