Award

Jeg har fået en award. Og tak for det Sanne B. Det er min første og jeg er rigtig glad for den.

Det er meningen at jeg skal fortælle 7 ting om mig selv og allerede her går jeg i stå. For denne her blog er jo en håndarbejdsblog og det er egentlig ikke meningen at den skal være særlig privat. Så her kommer 7 ting, alle med en “håndarbejds-vinkel”.

1. Min mand spurgte mig engang om hvilken del af syprocessen jeg bedst kunne lide. Mit svar kom promte: “At købe stoffet”.

2. Jeg elsker at se “radio-TV” mens jeg syr. Deadline er noget af det bedste.

3. Jeg er ved at tage en bachelor i fransk, men til min store fortrydelse kan jeg ikke mange franske sy-ord. Jeg har forgæves ledt efter franske sy-blogs. De må jo findes derude et sted.

4. Jeg har altid rigtigt mange projekter i gang på samme tid. Jeg kan overhovedet ikke finde ud af det der med at gøre en ting færdig ad gangen.

5. Jeg arbejder bedst når der er ryddet helt op…. dét er der bare aldrig!

6. Jeg synes lykken må være at have en lille butik med stof, knapper og antikvariske håndarbejdsbøger.

7.  På trods af at have syet og lavet håndarbejde i 30 år har jeg stadig ikke helt lært at ting tager tid!! Jeg plejer at sige at mit hovede arbejder meget hurtigere end mine hænder.

2 thoughts on “Award

    • Hej Hanne,
      Tak fordi du kiggede forbi og tak for linket. Det er jo faktisk rigtig godt at det er både på fransk og engelsk. Det gør det så meget nemmere at forstå.

Skriv et svar

