Same old song with a new melody…

Sådan er der vist nok en sangtekst der lyder. På dansk bliver det vist noget i retning af “gammel medicin på nye flasker”. Den engelske udgave er bare lidt mere poetisk ikk’? I hvert fald handler det om at jeg tidligere har lavet små notesbøger med applikationer på og jeg har også lavet min egen elastikmappe, så hvorfor ikke kombinere? Her er det den billigste udgave af elastikmapper fra Tiger med blomsterapplikationer. Jeg synes det virker! Min hjemmelavede elastikmappe blev ligesom lidt for blød i det, men her får jeg en mere fast mappe med personlig applikation. Dem skal der laves nogle flere af.

4 thoughts on “Same old song with a new melody…

  1. Jeg skal lige høre om du bare syer direkte ned gennem elastikmappens pap? Og skal man i så fald bruge en særlig nål? Jeg er stadig grøn ift syning, men kaster mig ud i lidt forskellige projekter lige for tiden 🙂

    • Ja, jeg syr bare igennem pappet. Jeg bruger en almindelig 80’er nål. Det kan være lidt bøvlet at sidde med det store stykke pap ved symaskinen, så du kan eventuelt prøve dig frem på et mindre stykke. Feks lave et fint kort?

      • Ok det lyder da også som et overkommeligt projekt. Skal måske også lige øve mig inden jeg introducerer det for ungerne i klubben 🙂

  2. Pingback: Mere elastikmappe « ea-o

Skriv et svar

