Dagens høst

Vi lavede perler i går, pigerne og jeg. Faktisk mest pigerne. De gik modigt til sagen.

Måske var de små fingre bare bedre til det end mig. I hvert fald fik de produceret en hel del mere. Her er dagens høst. Jeg er kun ophavsmand til blomsterøreringen til venstre.

Og så var det jo også at jeg skulle se om øreringen kunne klare “41-år” prøven:

Jeg tror at jeg stemmer “Nej”. Jeg synes der går lidt for meget teenager i den. Er det bare fordi jeg ikke er modig nok? Eller er lidt aldersrealisme helt på sin plads?

7 thoughts on “Dagens høst

  1. Mon ikke det kommer an på, hvordan ens humør lige er den dag man står og overvejer at tage dem på? Jeg synes i hvert fald tit, at det jeg den ene dag synes er for vildt eller for kedeligt viser sig at have ændret karakter, når jeg ændrer humør:)

    Ps. Har i øvrigt en veninde på 41, der går med mange forskellige udgaver af hamaøreringe og ser forrygende ud uden at det bliver på ‘ung-med-de-unge’måden

    • Hej Lis

      Tak for opmuntringen. Jeg er glad for at du præcis ved hvad jeg mener med ikke at ville være “ung-med-de-unge”. Jeg tror at jeg laver øreringene om til en halskæde (det skal jeg nok vise her på bloggen). En halskæde er ligesom lidt mindre “farlig”.

  2. De er meget søde, men jeg tror jeg hopper på den lidt kedelige vogn og erklærer mig enig i at de er bedre i yngre øre end mine.

    Iøvrigt mange, mange tak for din søde kommentar inde på Badut. Den gjorde mig rigtigt glad og nu må vi se hvad der sker med Badut over tid.

  3. Jeg er helt enig. Men er alligevel blevet inspireret. Har dog købt ørestikkere – er spændt på at se hvordan resultatet bliver. Er dog ikke sikker på at det bliver til mig selv, men måske til en konfirmand i stedet….jeg har nemlig også købt neonfarver:-)
    Tak for inspirationen!

    • Tak for kommentaren. Jeg kiggede også efter ørestikkere, men der var udsolgt i Panduro. Ørestikkere gør det ligesom lidt mindre “voldsomt”.

  4. Jeg synes, at de er skønne, men stemmer nok også for en form for aldersrealisme ;o)
    Eller også skal man være rimelig flippet for at bære dem?

    Hyggeligt pigesamvær, i øvrigt.

    • Tak for kommentaren. Måske er der også lidt flipper i mig, men det bli’r nu alligevel min store pige der får lov at gå med dem.

Skriv et svar

