Så skal der leges

Var en tur forbi Panduro i dag for at købe skønne miniperler. Check lige den neongule! Jeg glæder mig til at sidde med det og håber at fingrene ikke er for store og klodsede. En pige i min 8. klasse havde de fedeste øreringe lavet med miniperler. Jeg tror det én af dagene er tid til at se mig selv grundigt i spejlet og så bestemme om mine 41-årige ører er for gamle til den slags. Det skulle jo nødigt gå hen og blive pinligt!!

One thought on “Så skal der leges

Skriv et svar

