Konfirmationskjole

Min fætters datter skal konfirmeres. Familien har købt kjolen i USA og den har nu hængt et par måneder og ventet på at pigen skulle vokse de sidste par centimeter. Men den er alligevel stadig liige en cm for lang. Så nu er jeg i gang med at lægge op. Et større arbejde end jeg lige troede for den er lagt op med hestehår og det hele så jeg blev nødt til at sprætte det af lige så forsigtigt først. En anden gang tror jeg bare, at jeg vil klippe det af og købe et nyt stykke bånd og sætte på. Men det er altid sjovt at få lov til at se denne slags kjoler fra indersiden. Måske kan man lære et trick eller to…

Skriv et svar

