Jeg bliver lidt irriteret…

for ikke at sige helt utrolig irriteret, når jeg lige har købt noget splinternyt og det så går i stykker. For det meste handler det om knapper der falder af. Hvorfor er det så svært for industrien at sy knapper i så de holder??? Jeg kunne jo gå tilbage til butikken og brokke mig. Men det er hurtigere at sy knappen i (og alle de andre, for det er jo bare et spørgsmål om tid inden de også falder af) end det er at køre tilbage til butikken. Jeg synes ikke der er forskel på om vi køber dyrt eller billigt, knapperne skal nok falde af på et tidspunkt. Det skriger næsten på en facebook gruppe ikk’? “For os der hader når knapperne falder af”!

3 thoughts on “Jeg bliver lidt irriteret…

  1. Pingback: Jeg bliver lidt irriteret…. igen « ea-o

  2. Pingback: Erstatningsknap « ea-o

  3. Pingback: Arbejdstaske « ea-o

Skriv et svar

