En tur til Belgien

Jeg var med familien i Belgien i påsken. Sådan en køretur kræver noget håndarbejde og jeg havde desværre forberedt mig dårligt. Jeg havde ikke lige noget garn og en opskrift parat bortset fra dette her og derfor tog jeg selvfølgelig det med. MEN, jeg skulle hilse og sige at 9 nøgler Oporto fra Wilferts og pinde nr. 12 ikke er det nemmeste at sidde med på forsædet. Jeg svedte under al ulden og der var garn OVER DET HELE!!  Jeg havde også glemt ekstra pinde og havde derfor ikke noget at sætte hvilemaskerne over på. Der var et kabel i handskerummet og det virkede fint (først senere tænkte jeg på at jeg jo også bare kunne bruge noget af alt garnet).

Nå, men efter sådan en køretur ender man altså med denne her.

Jeg er super glad for den og synes at den råber “FORÅR!!!” ud over det hele. Jeg har fulgt opskriften bortset fra at jeg har afsluttet den hele vejen rundt med en række kantmasker og en række krebsemasker.

2 thoughts on “En tur til Belgien

    • Det er den dygtige Stine Hoelgaard der har lavet opskriften. Jeg tror du kan finde den på hendes hjemmeside eller på Hendes Verdens.

Skriv et svar

