øv, øv, det er min egen skyld

Jeg var på lagerudsalg hos Rosemunde og købte en fin hørtunika. Den var lækker “crisp” og jeg kunne lige se den på en varm sommerdag. Og ja, jeg så godt vaskeanvisningen der sagde håndvask. Men den slags kan jeg altså ikke tage mig af. Mit liv er for kort til håndvask!! Og derfor røg den altså i maskinen…. og faktisk også i tørretumbleren (det var altså en fejl). Da jeg tog den ud var straffen tydelig:

Tre fine huller var det blevet til og slut for den hørbluse. Og dog… jeg skal på applikationskursus hos Karen Marie Dehn og det kan jo være at hun har nogle gode ideer.

Skriv et svar

