Pyjamasland

Jeg får syet et par pyjamaser for tiden. Det er dejligt hurtigt arbejde og ungerne er glade for dem. Denne viscosejersey valgte den lille da vi var i Stof og Stil. Ikke mit favoritstof (og det er den pæne måde at sige det på), men hun synes det var helt fantastisk – vinrødt (eller bordeaux eller… hvad hedder den farve uden at det lyder totalt 80’er agtigt?) med sølvpletter på.

Hun lavede selv en tegning af hvordan den skulle se ud, med “krøller” forneden på ærmerne og benene. Dem har jeg lavet med overlockeren. I halsen har jeg sat en “trusseelastik” (jeg undskylder på forhånd hvis der er nogen der tisser i bukserne af grin over dét ord). Den er god at sove i, men den kan heldigvis også bruges inden sengetid, til at lave kunstværker med tape i stuen.

Skriv et svar

