Forår og fugle

Det er jo ikke forår udenfor, men derfor kan man jo godt lave lidt forår indenfor. Jeg syntes i hvert fald at jeg ville lave lidt fugle til vinduet.

Jeg startede med at lave en skitse:

Jeg udvalgte et par stykker af dem og fandt et par Liberty rester frem. Når jeg syr små dele sammen, syr jeg dem altid sammen inden jeg klipper. På denne måde er det meget nemmere at sy sammen.

Jeg fik lavet et par fugle, men er egentlig ikke så tilfreds. Måske er formen forkert? Måske mangler der dekoration, vinger, øjne? Måske skulle jeg hænge dem op i en mobile i stedet for i vinduet, men hvor kan man købe sådan én?

Skriv et svar

