Elefantpyjamas

Alt det meget stof jeg købte i Stof og Stil (jeg har allerede lyst til at tage derned igen, er det ikke sygt!) skal jo bruges til noget. Og nu er den første pyjamas i brug. Jeg havde ikke noget mønster, så jeg tegnede af efter yndlingspyjamasen. Pigen er superglad for den og jeg forstår hende godt. Den må være så dejlig at have på og jeg kan godt lide printet. Rent syteknisk er det dog ikke “my finest hour”. Specielt kanterne på undertrøjen er ikke så præcise at det gør noget (som det måske kan ses på billedet). Jeg besluttede mig til at give min gamle seminarielærer, der råbte ad mig bagerst i hovedet, den kolde skulder og pillede ikke op. Hvis der er nogen der har nogen supertips til hvordan man nemt syr kantebånd på og med jersey hører jeg meget gerne om det!

One thought on “Elefantpyjamas

  1. Pingback: En rigtig abekat « ea-o

Skriv et svar

