Fingerbøl – hvordan gør man det?

Jeg har købt mig et fingerbøl. Selvom jeg aldrig har forstået pointen. Men der er én på mit syhold som sværger til at bruge fingerbøl bare hun skal sy det mindste. Så nu giver jeg det en chance. Det er fra Clover og vildt smart fordi det er lavet af gummi og derfor sidder rigtig godt fast – børnene er mest vilde med den “svup” lyd det giver når man tager det af.

… og så måske lige en note til mig selv om at få lavet en lækker manicure, eller i det mindste rense negle, næste gang jeg skal tage et nærbillede af mine fingre!!

Skriv et svar

